رایان رینولدز Nuvei را به مجموعه منافع تجاری اضافه می کند


ستاره می‌گوید «هیچی» درباره فین‌تک نمی‌داند

محتوای مقاله

بازیگر کانادایی رایان رینولدز ممکن است اطلاعات زیادی در مورد فین‌تک نداشته باشد، اما این مانع از اضافه کردن شرکت پرداخت مستقر در مونترال Nuvei Corp به مجموعه فعالیت‌های تجاری خود نمی‌شود.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

Nuvei که فناوری پردازش پرداخت ها را ارائه می کند، در 17 آوریل اعلام کرد که بازیگر Deadpool اکنون یک “سرمایه گذار” است. این شرکت از مشخص کردن شرایط یا اندازه سرمایه گذاری یا اینکه آیا یک جزء تبلیغاتی وجود دارد یا خیر، خودداری کرد، اما رینولدز در کنار فیلیپ فایر، مدیر اجرایی Nuvei در مصاحبه با CNBC ظاهر شد تا در مورد علاقه خود صحبت کند.

محتوای مقاله

این بازیگر گفت که این حرکت دو سال در حال ساخت بوده است، اما روشن کرد که دانش او در مورد این بخش محدود است.

من چیزی در مورد فین تک نمی دانم. او به CNBC گفت: خدا را شکر، من شرکت را اداره نمی کنم.

این بازیگر گفت که شغلش در Maximum Effort، شرکت تولید فیلم و آژانس بازاریابی دیجیتال که او یکی از بنیانگذاران آن است، «داستان سرایی» است و «نه لزوما سرمایه گذاری مالی، بلکه سرمایه گذاری احساسی».

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

رینولدز گفت که تیم سرمایه‌گذاری او به دنبال فرصت‌های هیجان‌انگیز در شرکت‌هایی بوده‌اند که «جای زیادی برای رشد از نظر داستان‌سرایی» دارند و او و فایر «به‌همین دلیل موفق شدند».

او گفت: «در حالی که بسیاری از مردم از فین‌تک فرار می‌کنند، این شرکتی است که ارزش دویدن به سمت آن را دارد» و این حرکت را «کانادا منعطف» خواند.

دیوید سوبرمن، کرسی ملی کانادایی در بازاریابی استراتژیک و استاد دانشکده مدیریت روتمن در دانشگاه تورنتو، گفت که این پاسخ نشان می‌دهد که رینولدز در کنار سرمایه‌گذاری‌اش، نقشی شبیه به سخنگوی Nuvei دارد.

سوبرمن گفت: “هر زمان که با شخصی که بسیار شناخته شده است شریک می شوید، از نظر آگاهی به برند شما کمک می کند.” و افزود که این راهی برای جلب توجه شرکت در یک بازار بسیار رقابتی است.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

سوبرمن گفت که به نظر می رسد تحلیل شرکت و پیش بینی سودآوری آن در بلندمدت کمتر عاملی در رابطه باشد.

سوبرمن خاطرنشان کرد: “حتی او اعتراف می کند که به نظر می رسد اطلاعات زیادی در مورد آنچه شرکت انجام می دهد نداشته است.”

این اعلامیه درست بیش از یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که ارائه‌دهنده بی‌سیم مقرون به صرفه رینولد، Mint Mobile، توسط غول مخابراتی ایالات متحده T-Mobile به مبلغ 1.35 میلیارد دلار خریداری شد.

رینولدز همچنین مالک باشگاه فوتبال Aviation American Gin و Wrexham است.

رینولدز به CNBC گفت: «اگر به یک شرکت جین، یک شرکت بی‌سیم و یک باشگاه فوتبال ولز نگاه کنید، این چیزها واقعاً با هم نمی‌شوند، اما همه آن‌ها پایه‌های برند قوی دارند.

با این حال، سوبرمن گفت که مصرف کنندگان باید در هنگام نگاه کردن به روند حمایت از افراد مشهور از محصولاتی که ممکن است در آن متخصص نباشند، شک و تردید داشته باشند.

تبلیغات 5

محتوای مقاله

او به شکست اخیر صرافی ارزهای دیجیتال FTX اشاره کرد که توسط ورزشکاران لیست A از جمله اسطوره فوتبال تام بردی، ستاره بسکتبال استف کوری و تنیسور نائومی اوزاکا تبلیغ شد.

Nuvei سال را با اعلام یک معامله بزرگ آغاز کرد. در ماه فوریه، خرید 1.3 میلیارد دلاری شرکت رقیب پایا هولدینگ، شرکت B2B و ارائه‌دهنده فناوری پرداخت یکپارچه را بست.

هر دو شرکت با عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران مواجه شده‌اند که بخش وسیع‌تر فناوری را در 18 ماه گذشته به پایین کشیده است.

قیمت سهام Nuvei از 137.41 دلار در سپتامبر 2021 به 27.92 دلار آمریکا در اوایل سال جاری کاهش یافت، در حالی که قیمت سهام Paya از 14.47 دلار آمریکا در دسامبر 2020 به حدود 7 دلار قبل از اعلام معامله کاهش یافت.

سهام Nuvei در 17 آوریل در بورس تورنتو 0.4 درصد افزایش یافت و به 56.55 دلار رسید.

• ایمیل: dpaglinawan@postmedia.com | توییتر:

نظرات

Postmedia متعهد به حفظ یک انجمن زنده اما مدنی برای بحث است و همه خوانندگان را تشویق می کند تا نظرات خود را در مورد مقالات ما به اشتراک بگذارند. نظرات ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا تعدیل قبل از نمایش در سایت. از شما می خواهیم که نظرات خود را مرتبط و محترمانه نگه دارید. ما اعلان‌های ایمیل را فعال کرده‌ایم—اکنون اگر پاسخی به نظر خود دریافت کردید، به‌روزرسانی در رشته نظری که دنبال می‌کنید یا کاربری که نظرات را دنبال می‌کنید، ایمیلی دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات در مورد نحوه تنظیم تنظیمات ایمیل خود، از دستورالعمل های انجمن ما دیدن کنید.

به گفتگو بپیوندید




دیدگاهتان را بنویسید