قاضی شرایط تسویه حساب الک بالدوین را در تیراندازی مرگبار «زنگ» مهر و موم کرد


محتوای مقاله

سانتا فی، NM – قاضی رسیدگی کننده به شکایت مرگ غیرقانونی علیه بازیگر الک بالدوین و مجموعه ای از تهیه کنندگان و خدمه مرتبط با فیلمبرداری صحنه فیلم مرگبار روز دوشنبه موافقت کردند که شرایط یک توافقنامه پیشنهادی حل و فصل را در پرونده ای که به نفع مردم است از دید عموم مهر و موم کنند. پسر هالینا هاچینز، فیلمبردار مقتول.

محتوای مقاله

قاضی نیومکزیکو گفت که حق حریم خصوصی پسر 10 ساله هاچینز بر تعهدات برای افشای عمومی نادیده گرفته می شود و دستور داد که اسناد تسویه حساب و جلسات تایید در دعوی مدنی مهر و موم شود که استدلال می کند بالدوین و سایر اعضای فیلم استانداردهای ایمنی اسلحه صنعت را نادیده گرفته اند. سر صحنه فیلم وسترن «زنگ» در آستانه فیلمبرداری 2021.

محتوای مقاله

«آنچه تصمیم من را هدایت می کند، در واقع منافع کودک خردسال است. و این یکی از قوی ترین دلایل برای مهر و موم کردن یک موضوع است.

بالدوین، بازیگر و تهیه کننده مشترک فیلم، در حین تمرین سر صحنه فیلم در خارج از سانتافه، تپانچه را به سمت هاچینز نشانه رفت که اسلحه منفجر شد و او کشته شد و کارگردان جوئل سوزا زخمی شد. او و دیگر متهمان اتهامات خود مبنی بر عدم رعایت استانداردهای ایمنی را رد کرده اند.

محتوای مقاله

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

متیو هاچینز بیوه سال گذشته علیه تهیه کنندگان فیلم “Rust” از جمله بالدوین و همچنین اعضای گروه فیلمبرداری با مسئولیت های ایمنی و تامین کننده مهمات شکایت اعدام غیرقانونی ارائه کرد. پسر آندروس هاچینز که در زمان تیراندازی 9 ساله بود نیز به عنوان شاکی نام برده می شود.

وکلای آنها روز دوشنبه گفتند که مفاد رازداری برای محافظت از حریم خصوصی او و نهایی کردن توافق با تولیدکنندگان “Rust” بسیار مهم است.

آگاهی از شرایط تسویه حساب همچنین برای افرادی فراتر از تولیدکنندگان «Rust» که به عنوان متهم در این دعوی نام برده شده اند، از جمله ناظر تسلیحات هانا گوتیرز-رید، ممنوع خواهد بود. چند تن از این متهمان مخالفت کردند که در تاریکی جزئیات حل و فصل باقی بمانند، اگرچه تصویب توافق باید به دخالت آنها در پرونده اعدام غیرقانونی پایان دهد.

گوتیرز-رید و بالدوین همچنین با اتهامات جنایی قتل غیرعمد در دادگاه های جداگانه روبرو هستند و خود را بی گناه دانسته اند و دو هفته استماع شواهد در ماه می برنامه ریزی شده است.

متیو هاچینز در ماه اکتبر یک توافقنامه پیشنهادی را ارائه کرد که راه را برای از سرگیری فیلمبرداری «زنگ» در مونتانا باز کرد. او به عنوان یک تهیه کننده خدمت خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید