ژیزل بوندشن از دنیا می خواهد که از لحظات “بد” زندگی درس بگیرد


محتوای مقاله

ژیزل بوندشن می خواهد که دنیا از لحظات “بد” و “آزمایشات” زندگی درس بگیرد.

این سوپرمدل 42 ساله پس از 13 سال زندگی مشترک در اکتبر 2022 از همسر 45 ساله خود تام بردی – که دارای پسری بنجامین 13 ساله و دختری 10 ساله – ویوین است – جدا شد و اکنون به هواداران گفته است. او احساس می کند که همه باید از رویارویی با سختی ها چیزهای زیادی بیاموزند.

محتوای مقاله

او در اینستاگرام همراه با ویدیویی از دوچرخه‌سواری خود گفت: «همه ما سهم عادلانه‌ای از آزمایش‌ها داریم. هر خنده، هر سقوط، هر تجربه، خوب و بد، همه چیز اینجاست تا چیزی به ما بیاموزد و به رشد ما کمک کند.»

او با اشاره به جدایی ازدواجش افزود: هیچ چیز دائمی نیست.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

ژیزل پست احساسی خود را با این توصیه امضا کرد: «پس بیایید از لحظات خوب لذت ببریم و از لحظات بد درس بگیریم. هر روز یک هدیه است!”

صفحه ششم قبلاً گزارش شده بود که ژیزل و تام ستاره NFL که اخیراً هر دو در مرکز شایعات بازگشت آنها به دنیای دوستیابی قرار گرفته اند، در میان “تنش های فزاینده” در روابط خود، هر یک وکیل طلاق استخدام کرده اند.

گفته می‌شود قبل از درخواست طلاق، این زوج سابق برای ماه‌ها به طور جداگانه زندگی می‌کردند و «زمانی که بر سر امتناع بردی از بازنشستگی از فوتبالش دعوای حماسی داشتند، دچار آشفتگی شدند.»

گفته می شود که تام با عقب نشینی از تصمیم خود برای بازنشستگی از فوتبال در سال 2021 با اعلام در مارس 2022 که در حال بازگشت به ورزش است، ژیزل را خشمگین کرده است – اگرچه او این ادعا را رد می کند.

تبلیغات 3

محتوای مقاله

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

یک منبع گفت مردم در اکتبر: «(ژیزل) ازدواجشان تمام شد. او برای مدت طولانی از این موضوع ناراحت بود، و هنوز هم سخت است، اما او احساس می کند که باید ادامه دهد.

او باور نمی کند که ازدواجش قابل ترمیم باشد.»

ژیزل که در فوریه 2009 با تام ازدواج کرد، این ماه گفت نمایشگاه Vanity Fair صحبت‌هایی که او برای ترک فوتبال به تام اولتیماتوم داد «آزاردهنده» و «دیوانه‌کننده‌ترین» چیزی بود که او «شنیده بود».

او با فاش ساختن دلیل جدایی آنها “نه چندان سیاه و سفید”، افزود: “اگر یک نفر باشد که می خواهم خوشبخت ترین در جهان باشم، او است، باور کنید. من از او می خواهم که به دست آورد و پیروز شود.»

نظرات

Postmedia متعهد به حفظ یک انجمن زنده اما مدنی برای بحث است و همه خوانندگان را تشویق می کند تا نظرات خود را در مورد مقالات ما به اشتراک بگذارند. نظرات ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا تعدیل قبل از نمایش در سایت. از شما می خواهیم که نظرات خود را مرتبط و محترمانه نگه دارید. ما اعلان‌های ایمیل را فعال کرده‌ایم—اکنون اگر پاسخی به نظر خود دریافت کردید، به‌روزرسانی در رشته نظری که دنبال می‌کنید یا کاربری که نظرات را دنبال می‌کنید، ایمیلی دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات در مورد نحوه تنظیم تنظیمات ایمیل خود، از دستورالعمل های انجمن ما دیدن کنید.

به گفتگو بپیوندید

تبلیغات 1




دیدگاهتان را بنویسید