طوفان ها برای شکست دادن جزیره نشینان در بازی افتتاحیه پلی آف ادامه می دهند


محتوای مقاله

رالی، NC — سباستین آهو و استفان نوسن گل‌های پاورپلی به ثمر رساندند تا به کارولینا هاریکنز کمک کنند دوشنبه شب جزیره‌های نیویورک را با نتیجه 2-1 شکست دهند تا سری اول مرحله حذفی NHL خود را آغاز کنند.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

نکته نوسن در مورد شوت برنت برنز از بالا در 2:27 دوره دوم برنده بود، در حالی که آنتی راانتا با 25 سیو کار را به پایان رساند تا یک تلاش دفاعی را رهبری کند که باعث شد هاریکن ها هر فرصتی را که جزیره نشینان با یک مرد داشتند از بین ببرند. این مزیت برای گرفتن پیشتاز در سری بهترین از هفت.

محتوای مقاله

کارولینا که با پنالتی شماره 2 لیگ وارد بازی شد، هر چهار بازی قدرت نیویورک را رد کرد. پس از اینکه جزیره نشینان ایلیا سوروکین را برای مهاجم اضافی کشیدند، هاریکن در 90 ثانیه پایانی نیز مقاومت کرد تا از برتری محافظت کند.

محتوای مقاله

رایان پولاک راانتا را در اوایل دوره دوم برای جزیره‌ای‌ها شکست داد، گلی بزرگ که لحظاتی بعد از برتری 2-0 کارولینا روی امتیاز نوسن به دست آمد. اما این آخرین باری بود که هر یک از تیم‌ها به تور می‌رسیدند و در مرحله سوم تا بوق پایانی بازی می‌کردند.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

سوروکین با 35 سیو برای جزیرهرز کار را تمام کرد، از جمله یک ضربه بزرگ در میانه سوم، زمانی که او به موقع از روی چین سر خورد تا ست جارویس را در نزدیکی تیرک پس از پاس عالی از Teuvo Teravainen متوقف کند.

هاریکنز برای پنجمین فصل متوالی در پلی آف حضور دارد، اولین بازی از این قبیل از زمانی که هارتفورد والرز سابق در سال 1997 به کارولینای شمالی نقل مکان کرد. و آنها پس از بوستون در جدول رده بندی NHL وارد پست فصل شدند.

جزیره‌ای‌ها در سال‌های 2020 و 2021 به نیمه‌نهایی جام استنلی رسیده بودند، قبل از اینکه فصل گذشته بازی‌های پلی‌آف را از دست بدهند، اما در پایان فصل، راه خود را برای رسیدن به جایگاه برتر کنفرانس شرق در یک پایانی فشرده باز کردند.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

خوش برگشتی

متیو بارزال، ستاره جزیره نشینان، پس از آسیب دیدگی پایین تنه که 23 بازی متوالی برای او تمام شد، بازگشت. او از 18 فوریه بازی نکرده بود، اگرچه اوایل این ماه اسکیت را آغاز کرد و اواخر هفته گذشته برای تمرین دوباره به تیم ملحق شد.

بارزال در کنار کاپیتان آندرس لی و بو هوروات خریدار در میانه فصل به خط اول بازگشت. برزال بیش از 21 دقیقه زمان یخی را دید و دو شوت به دست آورد.

صدای آژیر

آندری سوچنیکوف، ستاره کارولینا، علیرغم اینکه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در پایان فصل که می‌تواند مانع مهمی برای تلاش کارولینا برای کسب جام استنلی شود، در تمرینات قبل از بازی شرکت کرد.

مهاجم آژیر “هشدار طوفان” قبل از بازی را به صدا درآورد تا تیم یخ را از رختکن بردارد. لحظاتی قبل، او با تشویق و تشویق شدید طرفداران حوله‌بازی همراه شد و سوچنیکوف به نشانه قدردانی دست تکان داد و قلبش را نوازش کرد.

تا بعدی

بازی 2 چهارشنبه در رالی قبل از اینکه سریال به نیویورک منتقل شود، برگزار می شود.

نظرات

Postmedia متعهد به حفظ یک انجمن زنده اما مدنی برای بحث است و همه خوانندگان را تشویق می کند تا نظرات خود را در مورد مقالات ما به اشتراک بگذارند. نظرات ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا تعدیل قبل از نمایش در سایت. از شما می خواهیم که نظرات خود را مرتبط و محترمانه نگه دارید. ما اعلان‌های ایمیل را فعال کرده‌ایم—اکنون اگر پاسخی به نظر خود دریافت کردید، به‌روزرسانی در رشته نظری که دنبال می‌کنید یا کاربری که نظرات را دنبال می‌کنید، ایمیلی دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات در مورد نحوه تنظیم تنظیمات ایمیل خود، از دستورالعمل های انجمن ما دیدن کنید.

به گفتگو بپیوندید

تبلیغات 1


دیدگاهتان را بنویسید