شب عطف برای بروینز در بازی 1 بر پانترز


محتوای مقاله

پنجاهمین گل برد مارچند در پلی آف حرفه‌ای، تفاوت‌آفرین نهایی بود، زیرا بوستون بروینز سری دور اول کنفرانس شرق خود را با پیروزی 3-1 بر میهمان فلوریدا پانترز دوشنبه شب آغاز کرد.

محتوای مقاله

مارچند که در 3:41 دوره دوم به ثمر رساند، هشتمین بازیکن فعال NHL با این نقطه عطف است و به رئیس فعلی تیم، Cam Neely (55) به عنوان دومین بروین تاریخ می پیوندد که به این نقطه می رسد.

محتوای مقاله

دیوید پاسترناک و جیک دبروسک نیز برای بوستون گلزنی کردند که با بیشترین پیروزی در فصل عادی (65) و امتیاز (135) در تاریخ لیگ به پایان رسید.

محتوای مقاله

تایلر برتوزی (دو پاس گل) با 28 سال و 52 روز سن، با چندین امتیاز در اولین بازی پلی آف حرفه ای خود، مسن ترین بازیکن بروینز شد.

لینوس اولمارک که آخرین بازی فصل عادی بوستون را از دست داد، در این برد 31 سیو انجام داد.

پانترز با برتری 32 بر 29 به پایان رسید. پانزده شوت فلوریدا در دوره اول بود.

بروین ها بدون کاپیتان پاتریس برگرون (بیماری) بازی می کردند.

محتوای مقاله

متیو تکاچوک گلزنی کرد و الکس لیون 26 شوت برای فلوریدا متوقف کرد.

بازی قدرتمند بروینز در پنج دقیقه ابتدایی دو موقعیت اولیه به دست آورد و پاسترناک از فرصت دوم استفاده کرد و بازی را 1-0 کرد.

در ساعت 5:58، بهترین گلزن بوستون، فید بک هند عالی برتوزی را در یک تور باز دفن کرد. تک تایم دیوید کریچی از دایره چپ باعث ایجاد ریباند شد که در اسلات پایین به برتوزی رسید.

Bruins برتری خود را 3:41 در چارچوب میانی دوبرابر کرد زیرا چارلی مک آووی توپ را برای مارچاند پیش انداخت و او ضربه ای را از دایره سمت چپ زد که از دستکش لیون منحرف شد.

تکاچوک در ساعت 6:34 برای فلوریدا یک گل به ثمر رساند و با استفاده از چرخش دیمیتری اورلوف در یک حرکت بک هند فورهند درست خارج از قفس گلزنی کرد.

پس از گل 2-0 مارچاند، بوستون 9:01 بدون شوت به میدان رفت. در تلاش برای شکستن خشکسالی، لیون با یک دستکش چشمک زن، ترنت فردریک را در یک راش 2 به 1 نجات داد.

دبروسک برتری بوستون را با 2:28 باقی مانده در بازی دوم به 3-1 هل داد و ضربه آخر را با یک توپ که زیر لنت های لیون شل شده بود به دست آورد. برتوزی و پاول زاچا هر دو قبل از اینکه دبروسک آمار بیمه‌ها را به پایان برساند، هر دوی آنها را شکست دادند.


دیدگاهتان را بنویسید