سفر جاده ای بلو جیز با جشن گرفتن آستروس با کوین گاوسمن آغاز می شود


محتوای مقاله

این شروع هیجان انگیزی نبود که بلو جیز به دنبال آن بود تا دوشنبه شب یک سفر جاده ای چالش برانگیز در دو شهر را برای بلو جیز آغاز کند.

محتوای مقاله

در مقابل قهرمانان سری جهانی در پارک مینوت مید هوستون، جییز در بازی اول از سه مقابل آستروس با نتیجه 9-2 مغلوب شد.

محتوای مقاله

در واقع، این یک بازی بود که قبل از شروع آن به خوبی تمام شده بود، زیرا Astros در اولین اینینگ کوین گاوسمن، استارتر تورنتو را برای هفت ران به لرزه درآورد تا هر حرکتی را که جی ها امیدوار بودند از یک جایگاه موفق خانگی ترجمه کند، متوقف کند.

محتوای مقاله

جیزها با برنده شدن در هر یک از چهار سری گذشته خود، در این سفر جاده ای شش بازی تست های تنومندی داشتند. پس از پایان با Astros، آنها برای یک سری سه بازی در مقابل قهرمان AL East، نیویورک یانکیز، آخر هفته به برانکس می روند.

مبارزات گاوسمن با دو بازوی بزرگ در جلوی چرخش، خروجی های ضعیف پشت سر هم را نشان داد. الک مانوآه همچنین در باخت 8-1 یکشنبه مقابل ری در مرکز راجرز، 7 دوش به دست آورده بود.

محتوای مقاله

جییز اکنون دو باخت متوالی دارد زیرا رکورد آنها در مجموع 10-7 و 6-5 در جاده ها کاهش یافته است.

گاوسمن در اوایل فرمانش با دو راه رفتن مجاز در اولی و تعداد انگشت شماری از توپ های سخت به مشکل برخورد کرد زیرا آستروس 10 ضربه زن را به صفحه فرستاد.

خارج از آن اوایل، حمله تورنتو چندان موفق نبود و تنها امتیازی بود که توسط مت چپمن در مسابقه دوم و سانتیاگو اسپینال در مرحله هشتم انجام شد.

این یک تلاش غیرمعمول از سوی گاوسمن بود، که با 1.35 ERA به هیوستون رسید، بهترین علامت دوران حرفه ای او از طریق سه شروع، دوندگی که شامل 25 ضربه زدن بود. در روز دوشنبه، او تنها 4.2 اینینگ دوام آورد و به هفت ضربه و یک جفت پیاده روی اجازه داد تا باخت را جبران کند.

ضربه‌زنان Jays نمی‌توانستند کشش زیادی از کریستین خاویر، استارتر Astros را کنترل کنند، که تنها سه ضربه و یک دوش را در پنج دوره کاری خود مجاز کرد. خاویر بخش بزرگی از برد سری جهانی Astros بود، از جمله بازی درخشان 4 هنگامی که او شش اینینگ بدون ضربه را در برابر فیلادلفیا فیلیز انجام داد.

جی کریس بسیت، سال اول، در روز سه‌شنبه زمانی که در بازی مقابل خوزه اورکوئیدی شروع می‌کند، به دنبال این خواهد بود که جییز را به سمت بازگشت هدایت کند.

جیزها در تمام مدت در Minute Maid Park 11-23 هستند، حتی پس از اینکه فصل گذشته در مرکز شهر هیوستون دو برد از سه برد را کسب کردند. جیزها در فصل گذشته در مجموع 4-2 مقابل آستروس قرار گرفتند و هر شش بازی به صورت یک‌رانه برگزار شد.


دیدگاهتان را بنویسید