باربری تهران

مشاوره آنلاین

09128707002

باربری تهران

مسیریابی حمل و نقل کالا

باربری تهران

1-1- مقدمه در جهان صنعتی امروز که رقابتی تنگاتنگ میان شرکت¬ها و تولیدکنندگان وجود دارد، تولید کالاهایی متنوع با کیفیت بالا مطابق خواسته¬های مشتری و در عین حال، قیمت مناسب با توجه به توان خرید مشتری، تنها راه ماندن می¬باشد و رقابت میان شرکت¬ها در رقابت میان اجزای آنها است (ماکویی و افتخار، 1383). خواست مشتری بر کیفیت بالا و خدمت رسانی سریع، موجب افزایش فشارهایی شده است که قبلا وجود نداشته است. در نتیجه شرکت¬ها بیش از این نمی¬توانند به تنهایی از عهده تمامی کارها برآیند. فعالیت¬هایی نظیر برنامه¬ریزی عرضه و تقاضا، تهیه مواد، تولید، کنترل کیفیت، برنامه¬ریزی محصول یا خدمت، نگهداری کالا و کنترل موجودی، بازاریابی، توزیع کالا و خدمات، تحویل و خدمت به مشتری که قبلا همگی در سطح شرکت انجام می¬شد، اینک به سطح زنجیره تأمین انتقال یافته است. مسأله کلیـدی در یک زنجیره تأمین، مدیریت و کنترل هماهنـگ تمامی این فعـالیت¬ها است به¬طوری که مشتریان بتوانند خدمت خود را با بالاترین سطح اطمینان، سرعت، کیفیت و هزینه مناسب دریافت کنند. فعالیت‌هاى حمل¬و¬¬نقل، بخش نسبتا بزرگى از فعالیت‌هاى زنجیره تأمین را به خود اختصاص مى¬دهد (بانك مقالات مديريت بيمارستان، 1390؛ نوروزی، 1388). لجستيك و زنجيره تامين لفظي است كه در چند سال اخير در كشورمان و به ويژه اين روزها تحت عنوان¬هايي نظير «مديريت زنجيره تامين»، «لجستيك ناب» و «انجمن لجستيك و زنجيره تامين» بسيار شنيده مي¬شود (انجمن لجستیک ایران، 1392). در این فصل مطالبی راجع به «زنجیره تأمین» و همچنین نقش « مسأله مسیریابی وسایل نقلیه» در زنجیره تأمین ارائه می¬شود.

<a href=باربری تهران" style="display: block; margin-right: auto;" />

 

باربری

باربری تهران

تماس سریع با ما